+370 611 31815, +370 670 84213 info@westorient.lt facebook

Apie mus

Mes.

Mums davė žemėlapį, dėžutę smeigtukų ir paprašė pažymėti aplankytus miestus. Smeigtukai baigėsi net neįpusėjus... Tada paprašė suskaičiuoti, kiek kelionių esame turėję. Bandėme kelis kartus, tačiau vis pamesdavome skaičių... Negalėtumėme suskaičiuoti nei lėktuvų, kuriais skridome, nei autobusų, kuriais važiavome, nei viešbučių, kuriuose nakvojome, nei žmonių, kuriuos sutikome ar fotografijų, kurias padarėme. Vienintelis matas, tiksliausiai apibūdinantis patirtį – tai metai. Mūsų kolektyvas jau 20 metų dirba turizmo srityje. Tačiau su metais aistra, smalsumas kelionėms bei naujiems atradimams tik auga. Taip pat kaip ir noras kelionių džiaugsmu dalintis su Jumis.

Mūsų kelionės.

Kviečiame kartu keliauti mažai pažintais maršrutais: pajusti spalvingojo Maroko ritmą, atrasti mitais ir legendomis apipintą Šventąją žemę – Izraelį, pasigrožėti užburiančia Jordanijos gamta. Sugrįžti į vaikystėje skaitytas pasakas Irane, Jungtinių Arabų Emyratuose, Omane. Tai rytietiškais prieskoniais, egzotika bei prabanga alsuojančios kelionės. Turėsite progą atrasti unikalius gamtos kampelius, grožėtis žvaigždėtu Arabijos pusiasalio dangumi, maudytis mėnesienoje bei prabusti su gardžia, kardamonu kvepiančia kava. Norintiems likti Europoje siūlome mėgautis Italijos saule Toskanoje, atrasti turistų nepaliestą Apuliją, pabuvoti labiausiai nutolusioje Portugalijoje, aplankyti Viduržemio jūros gražuoles: Siciliją, Sardiniją, Korsiką, Maltą ir Atlanto vandenyno perlą – Madeiros salą. Siūlomų kelionių tikslas – aplankyti ne tik garsias, daugeliui pažįstamas vietas, bet ir išvysti vietoves, kurios apipintos legendomis ir pasakojimais, savo akimis pamatyti natūralius gamtos sukurtus stebuklus, praeiti pro vartus miestų, kuriuose vietiniai dar nepratę prie turistų dėmesio bei patiems pažinti svetimas kultūras.

Mūsų grupės.

Ilgametė patirtis įrodė, jog masinis turizmas ne visada leidžia tinkamai supažindinti keliautojus su aplankomų kraštų kultūra bei istorija. Todėl mūsų organizuojamos kelionės išsiskiria tuo, kad organizuojame keliones nedidelėms grupėms ( iki 16 žmonių ). Tai leidžia kelionės metu palaikyti jaukią, draugišką atmosferą, išlikti lankstiems, užtikrinti reikiamą dėmesį kiekvienam keliautojui, atsakyti į visus kylančius klausimus bei pateisinti kiekvieno lūkesčius.

Kelionė – tai gyvenimo dovanojama pamoka. Apie kultūrą, apie istoriją, bet svarbiausia – apie mus pačius.

Kviečiame ir keliausime kartu!