fbpx
Pr - Pn 09.00 - 18.00 +370 611 31815

Apie mus

Kelionių įkvėpti

Mums davė žemėlapį, dėžutę smeigtukų ir paprašė pažymėti aplankytus miestus. Smeigtukai baigėsi net neįpusėjus. Tada paprašė suskaičiuoti, kiek kelionių esame turėję. Bandėme kelis kartus, tačiau vis pamesdavome skaičių. Negalėtume suskaičiuoti nei lėktuvų, kuriais skridome, nei autobusų, kuriais važiavome, nei viešbučių, kuriuose nakvojome, nei žmonių,kuriuos sutikome, ar nuotraukų, kurias padarėme. Vienintelis matas, tiksliausiai apibūdinantis patirtį, – tai ilgas, bet smagus kelias turizmo srityje.

Mūsų kelionės

Kelionės į Europą, Afriką ir Aziją. Kartu su mumis pajusite spalvingojo Maroko ritmą, atrasite mitais ir legendomis apipintą Šventąją žemę – Izraelį, pasigrožėsite užburiančia Jordanijos gamta. Sugrįšite į vaikystėje skaitytas pasakas Irane, Jungtiniuose Arabų
Emyratuose, Omane ar Alžyre. Šios kelionės alsuoja rytietiškais prieskoniais, egzotika ir prabanga. Turėsite progą atrasti unikalių gamtos kampelių, grožėtis žvaigždėtu Arabijos pusiasalio dangumi, maudytis mėnesienoje ir prabusti su gardžia, kardamonu kvepiančia kava. Norintiems likti Europoje siūlome mėgautis Italijos saule Toskanoje ir Umbrijoje, atrasti mažai turistų paliestą Apuliją, pabuvoti Atlanto vandenyno skalaujamoje Portugalijoje, levandų laukais grožėtis Provanse, aplankyti Viduržemio jūros gražuoles: Siciliją, Sardiniją, Korsiką, Maltą ir Atlanto vandenyno perlus – Madeirą ir Azorus. Siūlomų kelionių tikslas –
aplankyti ne tik garsias, daugeliui pažįstamas vietas, bet ir išvysti mažiau turistų lankomas vietoves, kurios apipintos legendomis ir pasakojimais, savo akimis pamatyti natūralius gamtos sukurtus stebuklus, pažinti svetimas kultūras.

Mūsų grupės

Ilgametė kelionių patirtis įrodė, kad masinis turizmas ne visada leidžia tinkamai supažindinti keliautojus su aplankomų kraštų kultūra ir istorija. Mes keliaujame nedidelėmis grupėmis, todėl keliautojai smagiai bendrauja, kartu vakarieniaudami dalijasi dienos įspūdžiais. Taip jaukiai ir draugiškai keliaudami galime užtikrinti reikiamą dėmesį kiekvienam keliautojui,
atsakyti į visus jiems kylančius klausimus ir pateisinti jų lūkesčius.

Kelionė – tai gyvenimo dovanojama pamoka. Apie kultūrą, apie istoriją, bet svarbiausia – apie mus pačius.